1 925$ sur un objectif de 5 250$

Who are we? / Qui sommes-nous?

We are a small group of parents and community members who believe strongly in supporting the young people of our community! We feel the Christian Vachon Foundation is one of the most organized and efficient ways to make sure that those children who really need aid, are getting it. On June 1st, we have an incredible concert planned at St Paul’s church in Knowlton (24 St. Paul’s Rd, Knowlton) Tickets are pay what you want at the door. All profits will go to the foundation for the 2024/25 school year!

In August we will do another big push to make sure we have sufficient funds to support our kids this year. Stay tuned for more details!

Nous sommes un petit groupe de parents et de membres de la communauté qui croient fermement au soutien des jeunes de notre communauté ! Nous croyons que la Fondation Christian Vachon est l’un des moyens les mieux organisés et les plus efficaces pour s’assurer que les enfants qui ont vraiment besoin d’aide en reçoivent. Le 1er juin, nous avons prévu un concert incroyable à l’église St Paul à Knowlton (24 St. Paul’s Rd, Knowlton) Les billets sont payables à la porte. Tous les profits iront à la fondation pour l’année scolaire 2024/25 !
En août, nous ferons un autre grand effort pour nous assurer que nous avons suffisamment de fonds pour soutenir nos enfants cette année. Restez à l’écoute pour plus de détails !

Jessica Brown